Впровадження якісного та безпечного харчування в лікарні

Важливе значення в життєдіяльності будь-якого лікувального закладу відіграє правильна організація харчування.

Налагоджена комплексна система організації харчування вирішує наступні проблеми:

  • Випадки недотримання санітарно-гігієнічних вимог щодо приготування, зберігання і доставки продукції.
  • Недостатній рівень кваліфікації персоналу.
  • Використання застарілого технологічного обладнання для організації харчування.
  • Недотримання належного знезараження об’єктів..

«Госпітальний Менеджмент» пропонує систему комплексних послуг по організації харчування в закладах охорони здоров’я:

  • Кваліфіковані консультації на стадії розробки і проектування закладу харчування в лікарнях.
  • Організація харчування пацієнтів і персоналу закладу.
  • Розробка і впровадження відповідних видів дієтичних меню з урахуванням індивідуальних особливостей і потреб кожного пацієнта.
  • Організація кафе, їдалень, буфетів, роздаткових на території медичного закладу.
  • Організація VIP – заходів: банкети, фуршети, обслуговування семінарів та конференцій різного масштабу.

Яким чином ми це робимо?

  • Готова продукція надходить у готовому вигляді в спеціальних гастроємностях, які транспортуються в ізотермічних контейнерах.
  • Доставка здійснюється спеціалізованим транспортом, в якому підтримується необхідна температура + 2 – 6°С.
  • Після доставки, температура подачі кожного виду страв підтримується в спеціальному обладнанні. Перші страви зберігають в термосах для підтримки температури 65-75 градусів. Температура подачі других страв 70 градусів підтримується в спеціальній шафі для підігрівання їжі.
  • Закуски і салати, нарізані згідно з правилами технології, заправляються безпосередньо перед подачею. Ми надаємо вільний вибір заправок для салатів.
  • Підігрів продукції здійснюється в спеціалізованих шафах до потрібної температури подачі, в залежності від специфіки страв.
  • Порціонування робиться кожному індивідуально, це зручно для пацієнта.
  • Роздавальник розносить готові обіди по палатах, для кожного пацієнта окремо, таким чином, їжа надходить завжди в гарячому вигляді і вчасно.
  • Після прийому їжі, обслуговуючий персонал здійснює збір і миття брудного посуду, а також прибирання кухонних приміщень.
  • Обслуговуючий персонал проходить сувору атестацію.

Особливості нашого обслуговування:

  • Системний підхід до організації харчування.
  • Використання сучасного обладнання з можливістю моніторингу (контролю) приготування страв.
  • Вдосконалені технологічні процеси і мінімізація впливу людського фактору.
  • Найвищий рівень безпеки їжі, гарантований контролем якості та відповідності системі НАССР; навчання і підвищення кваліфікації персоналу.
  • Відповідність усіх процесів приготування, зберігання і доставки сучасним санітарно-гігієнічним вимогам.

Унікальна система контролю:

  • Страви доставляються прямо з кулінарного цеху. Ми здійснюємо контроль якості сировини, що надходить, і приготування продуктів; забезпечуємо чистоту обладнання на підставі системи управління якістю ISO 9001:2000, загально прийнятої Європейською Спільнотою.
  • Дана система тільки вводиться на території України та її повне застосування можливе на виробництві високотехнологічного рівня.
  • Система менеджменту якості ISO 9001:2000 включає в себе правила, що стосуються наступних сторін виробництва харчових продуктів: персонал, приміщення та обладнання, документації, технологічних процесів виробництва страв, контролю якості.
  • Кожне постачання нашої продукції ми супроводжуємо відповідними дозвільними документами та сертифікатами якості.